I i II oddział:
7.00-8.20 - Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne - stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci.
Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dziećmi zdolnymi, zabawy integrujące grupę. Zabawy konstrukcyjne klockami różnego typu.
8.20-8.30 – Zabawy ruchowe przy muzyce, poranne ćwiczenia gimnastyczne.
Zabiegi higieniczno-samoobsługowe związane z przygotowaniem do śniadania.
8.30-9.00 - Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. Eksponowanie pracy dyżurujących dzieci. Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience, kształtowanie nawyku mycia zębów.
9.00-9.15 – Poranek z emocjami - Jak się czujesz?
9.15-9.40 - Zajęcia edukacyjno – wychowawcze organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
9.40-10.15 - Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy stolikowe, dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne. Zabawy swobodne na dywanie w kącikach zainteresowań.
10.15-10.30 – II Śniadanie /owoc/ kształtowanie nawyku zjadania owoców.
10.30-11.30 - Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki, spacery. Czynności samoobsługowe doskonalące umiejętności przebierania się.
11.30-11.45 - Przygotowanie do zupy. Czynności samoobsługowe.
11.40 – 12.00 - Zupa. Kulturalne zachowanie się przy stole. Pełnienie dyżurów przy posiłkach.
12.00 -13.30 – Przygotowanie do wypoczynku i snu dzieci. Leżakowanie, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej, muzyki poważnej w zależności od potrzeb dzieci.
13.30 – Czynności samoobsługowe. Przygotowanie do II dania.
13.45 - Obiad II danie. Kulturalne zachowanie przy stole.
14.00 -15.00 – Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela. Rozwijanie inteligencji emocjonalnej.
15.00-15.30 - Podwieczorek.
15.30-17.00 – Zabawy inspirowane przez dzieci, zabawy edukacyjne, porządkowanie sali, pobyt w ogródku przedszkolnym. Rozchodzenie się dzieci.
III i IV oddział:
7.00-8.20 - Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne - stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci.
Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dziećmi zdolnymi, zabawy integrujące grupę. Zabawy konstrukcyjne klockami różnego typu.
8.20-8.30 – Zabawy ruchowe przy muzyce, poranne ćwiczenia gimnastyczne.
Zabiegi higieniczno-samoobsługowe związane z przygotowaniem do śniadania.
8.30-9.00 - Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. Eksponowanie pracy dyżurujących dzieci. Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience, kształtowanie nawyku mycia zębów.
9.00-9.15 – Poranek z emocjami - Jak się czujesz?
9.15-9.40 - Zajęcia edukacyjno – wychowawcze organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
9.40-10.15 - Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy stolikowe, dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne. Zabawy swobodne na dywanie w kącikach zainteresowań.
10.15-10.30 – II Śniadanie /owoc/ kształtowanie nawyku zjadania owoców.
10.30-11.45 - Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki, spacery. Czynności samoobsługowe doskonalące umiejętności przebierania się, wiązania sznurowadeł, zapinanie guzików.
11.45-12.00 - Przygotowanie do zupy. Czynności samoobsługowe.
12.00 – 12.15 - Zupa. Kulturalne zachowanie się przy stole. Pełnienie dyżurów przy posiłkach.
12.15 -13.30 – Czynności relaksacyjne, słuchanie bajek, w zależności od potrzeb dzieci, spokojne zabawy indywidualne oraz zespołowe w kącikach zainteresowań, zajęcia dodatkowe, zajęcia wyrównawcze, kontynuacja zajęć edukacyjnych, wychowawczych.
13.30 – Czynności samoobsługowe. Przygotowanie do II dania.
13.45 - Obiad II danie. Kulturalne zachowanie przy stole.
14.00 -15.00 – Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela. Rozwijanie inteligencji emocjonalnej.
15.00-15.30 - Podwieczorek.
15.30-17.00 – Zabawy inspirowane przez dzieci, zabawy edukacyjne, porządkowanie sali, pobyt w ogródku przedszkolnym. Rozchodzenie się dzieci.
UWAGA! Ramowy rozkład dnia jest tylko ramą dnia i może ulec zmianie ze względu na: różne warunki pogodowe, wizyty gości w przedszkolu, uroczystości, wycieczki, spotkania, krótszy lub przedłużający się czas realizacji tematu.